Få perfekte mavemuskler med denne hypopressive mavemuskelteknik

· 6. april 2017
Selvom denne hypopressive mavemuskel teknik ikke vil belaste ryggen, er det vigtigt at udføre teknikken korrekt for at forebygge skader og andre uønskede resultater.

Når det kommer til at tabe sig, så har mave området tendens til at være en af ​​de mest vanskelige dele til at træne, fordi mere fedt har en tendens til at ophobe sig her end i nogen anden del af kroppen.

Folk er kommet op med forskellige mavemuskels rutiner i årevis til at tone og tabe sig. Imidlertid har eksperter på området gjort det klart, at aerobic og en sund kost er afgørende for at opnå de bedste resultater.

Vi ønsker at styrke bugvæggen med øvelser specifikt fokuseret på denne muskel gruppe.

Fordi vi ved, at du leder efter en måde at få de perfekte mavemuskler, vil vi vise dig en enkel hypopressive mavemuskel rutine, som du kan udføre derhjemme. Har du hørt om fordelene ved denne teknik?

Hvad er hypopressive mavemuskler?

De er en samling af stillinger og vejrtræknings teknikker, der vil give dig gode resultater, når det kommer til at reducere og tone din mave.

Disse øvelser styrker mavemusklerne og lænden med en teknik, der involverer sammentrækning af mellemgulvet, mens du holder på din vejrtrækning.

Dette skaber indadgående tryk og aktiverer bækkenbunden og mavemuskel væggene.

Forskellen mellem denne og traditionelle teknikker er i presset, der udøves på maveregionen og de indre organer.

Se også: De bedste urteteer til en flad mave

Hvad er fordelene ved denne hypopressive mavemuskels teknik?

Hypopressive gymnastik er et fremragende kompliment til planken og andre øvelser til at træne dette vanskelige område.

Denne teknik kræver en lidt større indsats, men resultaterne er det hele værd.

Dets vigtigste fordele omfatter:

  • Reducerer og toner maven.
  • Korrigerer kropsholdning og forbedrer balance.
  • Toner abdomino-perineale muskulaturen.
  • Reducerer stress og angst.
  • Forhindrer skambens smerter, brok og prolapses (forskydning af organer).
  • Reducerer lændesmerter.
  • Styrker bækkenbunden og kontrol af urininkontinens.
  • Forbedrer fysiske præstationer og forebygger skade.

Hvordan laver jeg hypopressive øvelser for de perfekte mavemuskler?

For at udføre denne enkle øvelse er det vigtigt, at du forstår de følgende trin:

  • Udgangsposition
  • Indånding
  • Holde vejret, hvor du forsøger at hæve membranen (15-30 sekunder)
  • Udånding

Der er mange forskellige variationer på hvordan du kan udføre dem, men for de bedste resultater, bør du ændre stillingerne under hver af faserne.

Udgangsposition

  • Til at begynde, står med benene en skulder bredde fra hinanden og bøj lidt i dit knæ.
  • Vip din krop frem, for at danne en cirkel med armene lige som om, at du er ved at kramme nogen.
  • Hold ryggen lige og se lige frem.

Indånding

  • Hold din position og indånd, forsøg at udvide dit bryst så meget som muligt. Som du føler din mave bevæger sig ind, så koncentrer dig og om at holde det i et par sekunder.

Hold vejret

  • Alt du skal gøre i dette trin er at have fokus på at holde vejret i 10 til 15 sekunder.

Udånding

  • Udånd langsomt som du vender tilbage til en naturlig stilling.
  • Prøv at holde en stabil rytme, hvil i 20 sekunder og  gentag derefter.

Du bør læse: forbedr dit sexliv og undgå Inkontinens med bækkenbundsøvelser

Tips til det bedste resultat

Mens denne teknik er blevet berømt for at hjælpe folk til at få de perfekte mavemusker, så er det vigtigt at forstå, at det ikke er en mirakelkur eller indeholder magiske tricks.

For de bedste resultater med ovenstående rutine, så hold de følgende grundlæggende ting i tankerne:

  • Fokuser på at gøre hvert trin korrekt for at opretholde den rigtige stilling for at forhindre skader eller andre komplikationer.
  • Hvis du er i tvivl, opsøg en professionel træner.
  • Du bliver nødt til at være konsekvent. Ideelt set bør du udføre denne teknik to gange om dagen, udførelse af dem her og der vil ikke gøre noget godt.
  • Det bedste tidspunkt at lave dem på er om morgenen, men udføre dem i henhold til, hvad din tidsplan tillader.
  • Lav ikke disse øvelser efter at have spist eller lige før sengetid.
  • Du vil ikke se resultater med kun én dags træning, men efter en måned vil du helt sikkert mærke en forskel.

Er du klar til udfordringen? Prøv denne teknik derhjemme og kombiner den med en sund livsstil for de perfekte mavemuskler.