Få slanke arme med nemme livsstils ændringer

7. februar 2018
Slankning af dine arme er et godt træk, fordi det indebærer at træne hele din krop. Du føler dig helt sikkert i meget bedre form.

Bekymring om arme, der er for tykke eller slaskede, er ikke noget nyt. For at få slanke arme en gang for alle, er her nogle øvelser, som du kan prøve for at hjælpe med at slanke dine arme.

Kropsfedt reduceres som helhed og ikke i et bestemt område. Det betyder, at forbrænding af fedt for at få smalle arme kun er mulig ved at reducere kropsfedt i hele kroppen.

Ekstremt vigtigt: toning

Disse øvelser tjener til at tone og opstramme kroppen. Derudover erstatter de også fedt med muskelmasse. Toning af kroppen betyder ikke at få ny muskelmasse. Det er en tilstand, hvor hvilende muskler opnår en grundtoning, der er anderledes end det normalt ville være.

Når en krop er tonet, forbliver den fast. Muskler er i stand til at passivt og kontinuerligt forblive delvist kontraheret. Hvis musklerne kan tones, kan det nedtone kropsfedt og endda reducere dets volumen.

Se også:
7 tips til at forbrænde fedt og opbygge muskler

Reduktion af fedt: lidt efter lidt

Kom af med slaskede arme

Vi ønsker at sigte mod langsomt at reducere kropsfedt. Når kropsfedt forbrændes hurtigt, har arme tendens til at forblive slaskede. Dette sker fordi en stor del af vægttabet kommer fra vand og muskelmasse.

Reduktion eller forbrænding af fedt indebærer vedholdenhed. For at få slanke arme skal vi have en rutine, der holder kroppen afbalanceret på en bæredygtig måde.

En ordentlig kost

Følge en ordentlig kost er en kæmpe faktor i at reducere kropsfedt. Denne diæt bør parres med en træningsrutine, der toner kroppen. Ud over at du ikke sulter dig selv, vil en ordentlig diæt ikke få dig til at tænke på at tabe dig konstant.

Du skal lave øvelser, der træner hele kroppen, ud over specifikke øvelser til dine arme. Toning af hele kroppen vil lidt efter lidt øge muskelmassen, hvilket vil føre til et hurtigere stofskifte.

I modsætning til fedt kræver muskler energi. Fedt lagres faktisk som en energibesparelse.

Øvelser, der retter sig mod dine arme, bør parres med kardiovaskulære øvelser. Sammen bliver de mere effektive til at forbrænde kalorier og giver mange sundhedsmæssige fordele.

Hvor længe skal vi motionere?

Armmuskeløvelser

For at lave øvelser mest effektivt og for at forbrænde kalorier effektivt, bør øvelserne vare i mindst 20 minutter. Efter 20 minutter fjerner kroppen fedt, og det har direkte indflydelse, hvis du ønsker at få slanke arme. Øvelserne behøver ikke at være høj-intensive.

Øvelser til at få slanke arme

Til biceps

Ved brug af lette vægte er det muligt at motionere hvor som helst. Disse øvelser er gode derhjemme eller på arbejdet. Hvis du ikke har håndvægte, behøver du ikke at bekymre dig: et par 500 ml vandflasker, er alt hvad du behøver for at få slanke arme.

Saml dine albuer og løft vægten (eller vandflaskerne) op til højden af ​​dine skuldre. Gentag 15 gange og hvil i et par sekunder, før du gentager træningssættet 10 gange.

Vi anbefaler, at du læser:
3 øvelser til at styrke dine armmuskler

Til skuldrene og hele armen

Stræk dine arme så de er parallelle med jorden. Forlæng dem helt og bevæg dem i en cirkulær bevægelse. Hold din mave kontraheret under denne bevægelse. Flyt dem i en retning i et minut, og derefter i den anden retning i et minut.

Det er vigtigt at tage korte pauser. Formålet med denne øvelse er at træne kroppen til en ny rutine, ikke at trætte den.

Til triceps

For let trænings af triceps, så prøv denne enkle øvelse: løft dine arme. Dine albuer skal holdes højere end hovedets højde. Herefter skal du holde en 1,5 liter flaske vand med begge hænder. Bøj dine arme bag dig. Gentag denne handling 15 gange og hvil kort.

Alle disse øvelser bør praktiseres konsekvent. Udholdenhed er meget vigtig, og resultaterne kommer med tiden.

Slankning af dine arme er fantastisk, fordi det indebærer at få hele kroppen aktiveret. Dette vil ikke kun føre til slankning af dine arme, men snarere vil hele din krop blive tonet.

Spise mindre portioner, herunder salater, gå på vandreture og dyrke let motion er grundlæggende. Alle disse aktiviteter skal ledsages af aktiviteter, der holder armene i let spænding.

For meget diæt eller træning er ikke tilrådeligt. At tvinge kroppen kan føre til skader, og en diæt, der er for streng, er let at bryde. Den bedste måde er at finde den perfekte mængde af begge dele.

Primære billederettigheder tilhører © wikiHow.com

FRA INTERNETTET