Gå en buksestørrelse ned med disse 5 enkle ændringer i din kost

Selvom det kan virke som en umulig opgave, at nå din ideelle vægt og buksestørrelse uden at være sulten, så det så simpelt som at lave nogle få små ændringer i din kost.

Er det virkelig muligt at tabe en buksestørrelse eller to bare ved at lave 5 enkle ændringer i din kost?

Absolut. Nogle gange kan de mindste ting have de mest overraskende fordele for dit helbred.

En af de sværeste ting ved vægttab er at undgå den frygtede tilbagefalds-effekt, når du når din ideelle vægt.

For at undgå at dette sker, skal du være opmærksom på dette nøgleaspekt: ​​En diæt bør være midlertidig, men at spise godt bør være noget, du praktiserer hver dag.

Du er nødt til at komme ind i tankegangen, at begrænsning af dit sukkerindtag og drikke rigeligt med vand, ikke bare er godt for din figur, men det er godt for dit generelle helbred.

De råd, vi vil vise dig, hjælper dig med at tabe en buksestørrelse – dog skal du indarbejde dem som en del af din livsstil.

Du vil ikke skulle lave noge store ofringer eller bruge mange penge. Lad os tage et kig på dette.

1. Kanel er dit nye yndlingssødemiddel

Næste gang du tager en skål frugt til morgenmad, skal du tilføje en lille smule kanel. Hvis du drikker en kop te, før du når til sukkeret, skal du tilføje lidt kanel i stedet for.

Hvis du kan lide at drikke et glas varm mælk før sengetid for em mere afslappet søvn, så glem ikke at tilføje en tsk. kanel.

Opdag 7 fødevarer med negativt kalorieindhold

Tilsæt dette vidunderlige, tilfredsstillende og lækre krydderi til enhver dessert eller drik det for at hjælpe dig med at tabe dig.

Her er nogle få grunde til, at kanel vil hjælpe dig med at tabe en buksestørrelse:

  • Kanel har den unikke evne, at det kan efterligne insulinresponsen i kroppen. Det vil hjælpe dig med at stabilisere blodsukkerniveauet og forhindre det i at stige.
  • En anden interessant ting at bemærke om indtagelse af kanel er, at det fremskynder stofskiftet for at forbrænde flere kalorier og det gør det således nemt at tabe vægt samt den fedt, der er akkumuleret rundt om maven

2. Spis brød, men sørg for, at det er rug

Brød er en vigtig mad i enhver sund kost. Men vi skal vælge den rigtige slags, der skal gå sammen med den mad, vi skal spise.

  • Det mest gavnlige er uden tvivl rugbrød. Som med kanel hjælper dette korn med at regulere blodsukkerniveauerne.
  • Det meget mættende mere end nogen anden form for brød. Faktisk, når det kommer til at tabe en buksestørrelse, er ristet rugbrød en enorm hjælp.
  • Rugbrød er også ideel til morgenmad. Dens kulhydrater frigives langsomt for at give dig en stabil energikilde i flere timer.

3. Ikke mere sauce. Olivenolie er den bedste dressing

Når vi laver salat eller madlavning på grillen, elsker vi alle vores saucer, dressinger og marinader, som grill, Caesar, sød og sur, tartar-sauce osv.

  • Vi ved, at det gør mad endnu mere lækkert. Men for at tabe en buksestørrelse, skal du begrænse de saucer og dressinger, som du spiser. Det handler ikke om fuldstændig at fjerne dem fra din kost, men at begrænse dem til lejlighedsvis brug.
  • Den bedste dressing til din mad er olivenolie. Det holder fedt fra at ophobes i maven og det er godt for dit hjerte.
  • Når det kommer til vægttab, er mættede fedtstoffer nøglen. På trods af, hvad mange mennesker synes, hjælper fødevarer som olivenolie med at håndtere kolesterolniveauer og fremmer vægttab.

For at drage fordel af alle dets fordele og tabe en buksestørrelse, så indtag en teskefuld olivenolie hver morgen før morgenmad med lidt citronsaft. Vent en halv time, før du spiser morgenmad.

4. Hvis du har brug for noget sødt, så spis lidt mørk chokolade

En smule mørk chokolade om dagen er godt for dit hjertes sundhed og vil tilfredsstille dit ønske om noget sødt. Det stimulerer også fordøjelsessystemet og giver masser af næringsstoffer, som dit hjerte skal forblive sunde.

Og hvordan kan du modstå det? Når du er sulten mellem måltider, snack et stykke frugt, nogle nødder og lidt mørk chokolade.

Du vil nyde endorphin boostet!

5. I stedet for en latte, så drik din kaffe sort

Kaffe er rigtig godt til vægttab. Det fremskynder stofskiftet, undertrykker din appetit og er et fremragende vanddrivende middel.

Opdag hvordan du kan gøre dit liv sødere med en sund kokosolie

Men du skal passe på, hvad du putter i det. Mælken er rig på fedt og fordøjes ikke så godt. Tilføjelse af sukker er heller ikke godt.

  • Prøv at bruge andre naturlige sødemidler som kokossukker eller kanel. At drikke sort kaffe er bedst.
  • Tilføjelse af lidt ekstra vand til din kop kaffe er uden tvivl en god måde at gøre din morgenmad sundere på, lettere at fordøje og mere mættende.

Prøv det i dag!

FRA INTERNETTET