6 øvelser til fantastisk sex

· 28. april 2017
Træne disse øvelser på regelmæssig basis vil få dig i bedre fysisk form, hvilket vil udmønte sig i mere tilfredsstillende seksuelle relationer

Motion er en vigtig komponent til at holde sig i form, opretholde en sund vægt, og forebygge fedme eller overvægt. Men motion kan også udøve en positiv indflydelse på din seksuelle præstation.

Motion og fysisk aktivitet øger dine seksuelle evner, fleksibilitet og udholdenhed. Faktisk siger eksperter, at gå til gymnastik tre gange om ugen kan fremme bedre sex.

Seks øvelser til fantastisk sex

Ved at praktisere disse øvelser, vil du ikke kun nyde en mere fit krop, men du vil i væsentlig grad forbedre dine seksuelle præstationer og tilfredshed. Find ud af, hvad de er, og begynde at øve dem i dag.

Læs også: 8 nødvendige fødevarer til god intimhygiejne

1. Træn dine rotations muskler

  • Sid på en skum rulle med dine knæ bøjede og fødderne fladt på gulvet.
  • Twist baglæns med højre hånd på gulvet, flytte din vægt til din højre hofte mens du krydser din højre ankel over dit venstre lår.
  • Placer din venstre hånd på venstre lår.
  • Brug foden og hånden, som du bruger til at støtte dig på gulvet for at indlede en rullende bevægelse, fra bunden af dine balder til din skinkeben.
  • Gentag denne øvelse mellem 30 og 60 sekunder.

2. Træn dine ankler

  • Sid på gulvet med benene strukket ud foran dig.
  • Placer skum rullen under låret, lige over dit højre knæ, og kryds dit venstre ben over højre ankel.
  • Placer dine hænder fladt på gulvet som en støtte og hold din ryg i en neutral position.
  • Nu, flyt din krop fremad, indtil skum rullen når dine blader, vend derefter tilbage til udgangspositionen.
  • Gør denne øvelse i mindst 30 sekunder, og gentag derefter med rullen placeret under dit venstre lår.
  • Hvis du har svært ved at udføre øvelsen ved hjælp af kun ét ben, kan du placere rullen under begge lår og holde dem sammen.

3. Øvelser til at styrke dine mavemuskler

  • Lig på en måtte med dit knæ bøjet og fodsålerne på dine fødder fladt på gulvet.
  • Placer hænderne bag hovedet, så det hviler let på dem, med fingerspidserne mere eller mindre på niveau med dine ører og albuerne udad.
  • Vip hagen ned mod brystet.
  • Bring dine mavemuskler indad og bevæge dig op og ned, så dit hoved, nakke og skuldre løftes fra gulvet.
  • Hold denne stilling i et minut og sænk dig selv langsomt.
  • Lav to sæt af denne øvelse, så længe du kan.

4. Øvelser til at styrke overkroppen

  • Placer dine hænder på gulvet, direkte under brystet, med fingrene strukket ud. Gør sådan spidsen at din pegefinger og tommelfinger danner en trekant.
  • Hæv dig selv til en position, der gør dig i stand til at lave en arm bøjning.
  • Sænk dit bryst ned til gulvet ved at bøje dine albuer.
  • Prøv at gå så lavt som du kan, hold altid din ryg lige.
  • Ved afslutningen af hver gentagelse, vil dine albuer forsøge at vende udad.
  • Hæv dit bryst og gentag øvelsen.

5. Håndvægts øvelser til at styrke brystet

  • Stå med en håndvægt i hver hånd og hold afstanden mellem fødderne lidt større end bredden på ​​dine skuldre.
  • Hæv håndvægtene en ad gangen til skulderhøjde, roter dit håndled, så håndfladerne vender fremad.
  • Udånd dybt og løft begge håndvægte over hovedet, indtil de rører hinanden.
  • Sænk dem langsomt efter en kort pause.
  • Gentag dette 10 til 12 gange, i to sæt.

Besøg denne artikel: æblecidereddike: et supplement til din kost

6. Øvelser til at træne det øverste benene og hofterne

  • Hold en håndvægt i hver hånd, stå foran en platform eller et trin med fødderne parallelle.
  • Hæv og sænk dine skuldre for at forberede dig på bevægelsen.
  • Placer langsomt din højre fod på trinet, hold altid din torso lige.
  • Skub med venstre ben, løfte det, og placer det på højre side af platformen.
  • Hold pause og sænk derefter, først den venstre fod og derefter den højre, til udgangspositionen.
  • Gentag startende med venstre ben.
  • Gør dette for otte til 10 gentagelser og mellem to til tre sæt.

Husk på, at en fit krop og stærke muskler vil forbedre dine nydelses følelser. Træn disse øvelser og forbedre dine energi niveauer sammen med dit sexliv.