Husk på: Du mistede ikke nogen. De mistede dig.

7. juni 2017
Tab og endte forhold er en trist virkelighed i livet. Lær at håndtere tristheden og husk altid på: Mist ikke dig selv, bare fordi du mistede en anden.

Du mistede ikke nogen. De mistede dig. Lær hvordan du ændrer dit perspektiv og indser, at det, du mistede efter dit afsluttede forhold, var en person, der ikke vidste, hvad de havde.

Uden tvivl har du på et tidspunkt i dit liv mistet nogen, der betød meget for dig: en kæreste, en ven, et familiemedlem…

I dag taler vi om følelsesmæssige, ikke fysiske tab. Det drejer sig om de sammenbrud, der på en eller anden måde ender med at ødelægge vores liv. De er de forhold, der efterlader os sårede og fulde af spørgsmål.

Den sværeste del ved afslutningen af ​​et forhold, uanset hvad det måtte være, er, at det aldrig er let at se positivt på det på en måde, der hjælper os med vores videre personlige vækst.

Efter at have slået op er det almindeligt, at vores selvværd begynder at gå ned ad bakke.

Mange beskylder sig selv for afslutningen af forholdet og begynder således en selvdestruktiv spiral af tanker og skyld. De tænker ting som: “Jeg kunne have gjort noget anderledes,” “Jeg fortjener ikke at blive elsket” “Jeg var ikke god nok til den person...”

Lad os gøre det klart: at overvinde smerten ved et følelsesmæssigt tab indebærer at kontrollere de slags tanker, der løber gennem vores hoved.

Der er ingen værre fjende end dig selv. Ved følelsesmæssige tab som en afsluttet forhold virker vi nogle gange selv som vores egen plage.

Det vil ikke fungere. Her er nogle enkle, effektive strategier til styring af dine følelser.

Hvad du tabte, hvad du efterlod, og hvad der løfte dig til at bevæge dig fremad

Folk er mere skrøbelige, end vi tror.

I vores daglige liv formår vi at skabe et billede, som om at det hele hænger sammen. Dette hjælper os med at tro, at vi kan gøre alt og at intet kan skade os.

I visse tider af vores liv tror vi faktisk dette, fordi vi nyder stærke bånd med de mennesker, vi elsker.

Tætte venskaber, gode familieforhold og et godt romantisk forhold giver os vinger, styrke og optimisme.

Men lejlighedsvis er alt, hvad der kræves en løs forbindelse i denne perfekte kæde. For at få det hele til at falde fra hinanden.

Pludselig bliver vi så overvældet af negative følelser, at vi lukker ned uden at vide, hvad vi skal gøre, hvad vi skal tænke eller hvordan vi skal reagere.

Lær om denne artikel efter “Du mistede ikke nogen. De mistede dig”:

Mænd og forhold: Det vil kvinder have

Vores eksistentielle fundament synes at have smuldret under vores fødder, og vi kan ikke stoppe med at tænke på tabet, bruddet eller på den person, der har forladt os… og vi ved ikke hvorfor.

Bed ikke om kærlighed.

Først og fremmest må vi forstå, at alle negative følelser, hvad enten det er raseri, fortvivlelse, tristhed eller frygt har et formål i vores hjerne. De får os til at se virkeligheden for hvad den er for at reagere på “fare”:

  • Negative følelser er instinktive og sætter os på udkig efter noget: En reaktion skal ske.
  • Hvis det er klart, at de ikke elsker os mere, er intet mere destruktivt end at fortsætte med at tigge efter en anden chance.
  • Et afsluttet forhold gør ondt. Det er nødvendigt at føle tristheden, græde det væk og tilbringe lidt tid med vores egne tanker.
  • Senere vil vi nå frem til en accept af, hvad der skete og begynde at bevæge os fremad.

Fokusering på fortiden og hvad-nu-hvis’er gør ikke noget, undtagen at gøre din fortvivlelse kronisk.

Opdag:

10 vaner, der forhindrer dig i at være lykkelig

De mistede dig, ikke omvendt.

Du miste ikke nogen, de mistede dig. Fokusering på ting på denne måde er ikke et tegn på at være selvcentreret, men af ​​følelsesmæssig styrke. Husk:

  • Hvis en person ikke passer ind i dine håb og drømme, hvis de ikke forstod din værdi, hvis de ikke matchede din kærlighed, din hengivenhed, din venlighed. Så er det dem der har lidt et tab, ikke dig .
  • Du kan ikke bebrejde dig selv for dette tab.
  • Læg ikke skam over eller nedgør dig selv; Tro ikke, at du skal ændre dig for at passe ind i deres planer.
  • Mist aldrig din identitet eller det, der gør dig fantastisk. Hvis nogen ikke kan lide det, er det deres problem; Hvis de ikke forstår det, er der ingen grund til at torturere dig selv.

Foder din selvkærlighed, pas på dit selvværd og ødelæg ikke dine smukke kvaliteter, som du arbejdede så hårdt for bare fordi en anden ikke kunne se dem, eller fordi du ikke passer til formen på deres hjerte.

Mist ikke dig selv, fordi du mistede nogen.

Mistede ikke nogen

Det er ikke værd at miste dig selv. Det er ikke sundt at stoppe med at elske dig selv, fordi en person har valgt at distancere sig, når du håbede på nærhed.

  • Hvis du vælger at holde op med at tage vare på dig selv, eller hvis du vælger at distancere dig fra dit eget hjerte, vil du blive en trist fange.
  • Du bliver fange hos den person, der fortalte dig nej, og til den, der lukkede døren for dig og plantede frø af sorg i dit sind.
  • Luk dette kapitel og afslut lidelses cyklussen.
  • Kom videre og begynd at lære at kende dig selv igen.
  • Led ikke efter en erstatningskærlighed for at få dig selv til at føle dig bedre tilpas og få dig til at glemme.

Den bedste ting at gøre i disse tilfælde er at bruge lidt tid på helbredelse og at huske endnu engang, hvad der gør dig glad. Husk på, hvad du drømmer om, og hvad der betyder noget for dig.

Hvad du tabte eksisterer ikke længere. Det er fortid. Hvad der kommer dig i møde er nye glæder og nye forhåbninger.

Hvis du vil have det, er det inden for rækkevidde.