Den bedste måde til at tone din hals og dobbelt hage

25. juli 2019
Sammen med en sund kost og øget vandindtag til at holde området godt hydreret, så kan du reducere din dobbelthage ved at udføre disse øvelser dagligt. 

En dobbelthage er en ophobning af fedt under hagen, eller slap hud efterladt, når nogen tager på og taber sig i vægt kontinuerligt. I denne artikel vil vi snakke om den bedste måde til at tone din hals og dobbelt hage.

De fleste anser det for at være et skønheds problem, som nogle gange reducerer selvværdet hos dem, der har det.

Men det er også vigtigt at huske på, at dets tilstedeværelse er en cardiometabolisk risikofaktor, der ikke skal ignoreres.

Det er derfor, det er afgørende at ændre din livsstil og vedtage sunde vaner, der vil holde din vægt under kontrol.

Derudover er der øvelser og tips, der vil tillade dig at reducere ophobning af fedt og forbedre hudens toning på dette område.

Tjek dem ud!

Øvelser og tips til Reduktion af dobbelthage og Toning af Hals

Både ansigtet og halsen er sammensat af mange muskler, der giver fasthed til huden, der dækker dem.

Disse forhindrer fremtoningen af tidlige rynker og reducerer ophobning af fedt i hage området.

Men de fleste mennesker ignorerer det faktum, at du skal træne dem konsekvent ligesom andre muskler for at holde dem stærke.

Og huden har brug for ekstra ernæring for at holde sig elastisk, fast og tonet.

Med dette i tankerne, har vi sammensat en simpel rutine og to centrale anbefalinger, så du vil være i stand til at nå dette mål.

Se også denne artikel efter “Den bedste måde til at tone din hals og dobbelt hage”:

3 måder til at mindske dobbelthage og styrke nakken

Øvelse nr. 1

Kvinde med paen hud

  • Mens du står op med ret ryg og lukket mund, så lav cirkulære bevægelser med tungen mod din øvre gane.
  • Lav 10 gentagelser 3 gange om dagen, hver dag.

Øvelse nr. 2

  • Sid ned et behagelig sted med ret ryg og så afslappet som muligt.
  • Dernæst udtal vokalerne på en overdreven måde, åben munden så meget som muligt.
  • Lav 10 gentagelser, to eller tre gange om dagen.

Øvelse nr. 3

Kvinde der sidder med en kop kaffe

  • Sid i en behagelig stol med ret ryg og armene krydset.
  • Stræk din nakke fremad, og når du har nået det længste punkt, så drej til venstre eller højre med langsomme bevægelser.
  • Hold kropsholdning i to sekunder, vend derefter tilbage til den oprindelige position og gentag den samme bevægelse mod den anden side.
  • Lav 10 gentagelser hver dag.

Øvelse Nr. 4

  • Spænd hals musklerne så meget som muligt og forsøge at rynke panden.
  • Gentag 5 gange, to eller tre gange om dagen.

Øvelse Nr. 5

Kvinde der spiser tyggegummi

  • Køb dit foretrukne tyggegummi og brug det til at træne dine hals og ansigts muskler med.
  • Tyg konstant på en overdreven måde i mindst 10 minutter.
  • Gentag øvelsen to eller tre gange om dagen.

Hydrering til at tone halsen

For at tone nakken, er det afgørende at øge dit indtag af vand og bruge fugtgivende produkter.

Drik 6 til 8 glas vand om dagen for at undgå dehydrering og forbedrer iltningen af huden over hele kroppen.

Anvendelse af en fugtighedscreme med opstrammende egenskaber reducerer slap hud i hals området og hjælper med at reducere dobbelthage.

Det er også godt at spise mere frugt og grønt, da de er antioxidanter, der hjælper med at forbedre huden.

Hvedekimsolie massage

Kvinde der roerer ved sin hals - dobbelt hage

En hvedekimsolie massage er nyttig til opstramning af huden, der forårsager dobbelthage.

Dette produkt har en høj koncentration af E-vitamin, et næringsstof, som hydratiserer, toner og opstrammer overhuden.

Massér fra hagen mod den nederste del af halsen, mens du trykker forsigtigt med fingerspidserne.

Gentag hver dag om morgenen og før sengetid.

Læs også denne artikel efter “Den bedste måde til at tone din hals og dobbelt hage”:

9 ting, der sker i din hjerne når du træner

Æble og rødbede Juice

Regelmæssigt drikning af denne saft hjælper med at fjerne giftstoffer og væskeretention, faktorer, der kan føre til en dobbelthage.

Det er lavt på kalorier, rig på antioxidanter og har en mættende effekt, der hjælper med at kontrollere trangen til at spise mere.

Ingredienser

  • 2 æbler
  • 1 halvdelen af ​​en rødbede
  • 1/2 glas vand (100 ml)

Forberedelse

  • Placer æblerne og rødbeden i en saftpresser.
  • Hæld begge safter i en blender og bland det med et halvt glas vand.
  • Drik det før morgenmaden mindst tre gange om ugen.

Husk, at alle disse anbefalinger kun kan hjælpe med at opnå gode resultater, når de praktiseres konsekvent.

Virkninger er ikke øjeblikkelige og kan variere fra person til person.